Fotografija naslovnice profila
ne sledite
Napaka pri sledenju uporabnika.
Ta uporabnik drugim uporabnikom ne dovoli, da mu sledijo.
Temu uporabniku že sledite.
Vaš paket članstva omogoča samo 0 sledenj. Nadgradite tukaj.
Sledenje je bilo uspešno preklicano
Napaka pri preklicu sledenja uporabnika.
Uspešno ste priporočili
Napaka pri priporočanju uporabnika.
Nekaj je šlo narobe. Osvežite stran in poskusite znova.
E-naslov uspešno verificiran.
Avatar uporabnika
$8 USD/uro
Zastava CAMEROON
douala, cameroon
$8 USD/uro
Trenutno je 3:55 pop. tukaj
Datum pridružitve november 10, 2023
0 Priporočila

Léon K.

@leonkemansi

monthly-level-three.svg
5,0 (1 ocena)
0,0
0,0
100%
100%
$8 USD/uro
Zastava CAMEROON
douala, cameroon
$8 USD/uro
100 %
Opravljeno delo
100 %
V okviru proračuna
100 %
Pravočasno
Ni relevantno
Stopnja ponovnega najema

Customer service/virtual assistant/transcription

Hello, I am Kemansi Léon your new partner. With my extensive experience in the field of IT, call centers and the documentation environment, I am highly qualified to deliver your various projects on time and completely. SKILLS: •customer service (tech support) •MS Office 365 •Google sheets •Transcript (French-English, English-French) •helpdesk IT level 1 •translator •French (native) •English (advanced) •Data entry •Canvas Beyond all these skills, I have accumulated more than 3 years of experience in the field of call center (technical telephone advisor), where I touch the professional world, I have learned to manage pressure, stress and above all the satisfaction of my customers. I will be able to meet your expectations whether in my area of expertise or not, I am flexible, learn quickly and adapt to all new situations. Sincerely, Leon Kemansi

Stopite v stik s/z Léon K. glede vašega dela

Prijavite se, da se o podrobnostih pogovorite v klepetu.

Portfelj

11693371
11693371

Ocene

Spremembe shranjene
Prikazanih je1 - 1 od 1 ocen
Filtriraj ocene po:
5,0
$5,00 USD
I highly recommond him for future jobs.
Research
French Translator
Interviewing
Avatar uporabnika
Zastava Hassan A.
@hassony220
pred 3 meseci

Izkušnje

Technicien en maintenance informatique

NPGS
feb. 2015 - Trenutno
Réparation matériel (batterie, afficheurs, rams, disque dur, claviers, câbles etc…) et aussi logiciel (système d’exploitation, virus, pare-feu etc…) des ordinateurs portables et bureaux (HP, Dell, Acer, Mac…)

Customer service tech support

INTELCIA
jun. 2016 - jun. 2020 (4 leta)
Resolve internet, telephone and computer network failures by telephone.

Izobrazba

BTS en maintenance informatique

Cameroon 2013 - 2015
(2 leti)

Kvalifikacije

Gestion des accès à distance

Windows 10
2023
Cela fait partie d’une compétence en helpdesk, qui consiste à résoudre les pannes sur des sessions tout en étant pas physiquement devant l’ordinateur qui a la panne.

Conseiller client

INTELCIA
2016
En résumé, ma qualification en tant que conseiller client réside dans ma capacité à communiquer de manière claire, efficace et professionnelle. Je suis en mesure d'écouter attentivement les clients, de comprendre leurs besoins et de fournir des réponses adaptées. Ma communication professionnelle et mon utilisation des outils de communication modernes me permettent de fournir un service client de haute qualité.

Stopite v stik s/z Léon K. glede vašega dela

Prijavite se, da se o podrobnostih pogovorite v klepetu.

Verifikacije

Prednostni Freelancer
Identiteta verificirana
Plačilo verificirano
Telefon verificiran
Email verificiran
Povezano s Facebookom
Prejšnji uporabnik Naslednji uporabnik
Vabilo uspešno poslano!
Hvala! Po e-pošti smo vam poslali povezavo za prevzem brezplačnega dobropisa.
Pri pošiljanju vašega e-sporočila je šlo nekaj narobe. Poskusite znova.
Registrirani uporabniki Skupaj objavljenih del
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Nalaganje predogleda
Geolociranje je bilo dovoljeno.
Vaša prijavna seja je potekla, zato ste bili odjavljeni. Prosimo, da se znova prijavite.